מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

בית דפוס ברמלה

זקוקים להדפסה איכותית? בואו למצוא בית דפוס ברמלה הפועל על פי סטנדרטים גבוהים. ניתן לקבל מגוון שירותי החל מהדפסה של כרטיסים ביקור ועד הדפסת פליירים או מדבקות.

איך לבחור בית דפוס ברמלה?

מתקשים בבחירת בית הדפוס? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לבצע בחירת נכונה יותר של בית דפוס ברמלה: ראשית, נסו לבדוק האם בית הדפוס ביצע עבודות מהסוג הנדרש בעבר. לא כל בתי הדפוס מספקים שירות של הדפסת מדבקות בעוד חלק אחר אינו מתעסק בהדפסה של מעטפות.

 

שנית, כדאי לבדוק האם בית הדפוס מציע בחירה בין סוגי ניירות שונים מאחר וישנם מוצרים, כמו למשל הזמנות לחתונה, בהם ישנה חשיבות לסוג הנייר בו משתמשים מאחר והוא משדרג מאוד את נראות התוצר הסופי. דבר נוסף שכדאי לבחון הוא זמני האספקה של המוצר - מתי בדיוק תקבלו את ההזמנה.

 

בית דפוס ברמלה

טיפ זהב: בצעו הדפסת ניסיון!

לפני שמייצרים כמויות גדולות של המוצר, נהוג להדפיס הדפסה אחת לצורך ניסיון ובדיקה של איכות ההדפסה והנראות הכללית של הדף, הפלייר או כרטיס הביקור שברצונכם להזמין. אחת הטעויות הגדולות היא ביצוע של הדפסת כמויות גדולות ללא בדיקה מקדימה. הדפסה של כמויות גדולות ללא בקרה מקדימה, עשוי לגרום לתסכול וגם להוצאות נוספות כמובן ולכן בקשו זאת מבית הדפוס ואל תתפשרו על כך.

איך מתמחרים שירותי דפוס ברמלה והסביבה?

בשביל לתמחר עבודת דפוס, צריך להבין תחילה כמה יחידות נדרש להדפיס מהמוצר. כמו כן, ישנה חשיבות לסוג ההדפסה מאחר והדפסה בשחור לבן תהיה זולה יותר מהדפסה בצבע. בחישוב נכנס גם האלמנט של סוג חומר הגלם שבו משתמשים ותמיד ניתן לחסוך עלויות על ידי החלפת הנייר או סוג המדבקה לחומר זול יותר.

 

שירותי דפוס ברמלה והסביבה מתומחרים גם על סמך מידת הדחיפות וזמני האספקה הנדרשים בעוד שעבור הזמנה מהירה שצריכה להיות מסופקת תוך 24 שעות, נשלם סכום גבוה יותר מאשר הזמנה שתסופק רק לאחר שבוע מרגע ביצוע ההזמנה.

טכנולוגיה חדישה היא המפתח להדפסה טובה

ישנם סוגים רבים של מדפסות מקצועיות ולכן איכות המוצר משתנה בין בית דפוס אחד למשנהו. על כן, חשוב לבדוק שבית הדפוס עובד עם ציוד חדיש ואיכותי. איך עושים זאת? בדרך כלל על ידי בדיקה של עבודות קודמות שהתבצעו במקום או באמצעות הדפסת ניסיון מקדימה שמטרתה לבחון את איכויות ההדפסה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 052-5569635

שאלות נפוצות על בית דפוס דיגיטלי ברמלה 

אני מעוניין להדפיס מדבקה עם הלוגו על גבי הרכב, כמה זה צפוי לעלות?

בדרך כלל הדפסת לוגו גדול על החלון האחורי ברכב תעלה בין 200 ש"ח ל-350 ש"ח אך המחיר עשוי להשתנות בין בית דפוס אחד למשנהו.


האם יש מידות קבועות לכרטיסי ביקור?

לרוב, כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור נהוג לבחור בגודל הקלאסי של 90X50 ס"מ. למידע על כרטיסי ביקור לחצו כאן.


כמה בתי דפוס ברמלה כדאי לבדוק לפני קבלת ההחלטה הסופית?

נמליץ לבצע השוואת מחירים בין 3 בתי דפוס לכל היותר בשביל לא להקשות על הבחירה.