מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

בית דפוס בתל אביב

אם אתם גרים באזור תל אביב ומחפשים בית דפוס איכותי במחירים מוזלים יש לנו עבורכם הצעה. בית דפוס בתל אביב של פרינטפיקס הוא השירות היעיל ביותר בתחום הכולל את כל עבודות הדפוס הנדרשות עבור לקוחות פרטיים ובתי עסק. אנחנו עובדים בשיטות מתקדמות ביותר הכוללות דפוס דיגיטלי אך משמרים גם את השיטות הישנות לטובת אלו שמעדיפים אותם. 

 

בעולם הדיגיטלי של היום בית דפוס יכול לעצב עבורכם את הפנים של בית העסק שלכם. יש לכם אירוע מכונן ואתם צריכים הזמנות מעוצבות? אתם סטודנטים לעיצוב ויש לכם פרויקט גמר להדפיס? פרינטפיקס מציעה לכם את כל השירותים הנדרשים במחירים מפתיעים. אם אתם מחפשים בית דפוס בתל אביב אנחנו כאן לשירותכם בכל עת. 

 

בית דפוס דיגיטלי בתל אביב

הכי זול וקל להזמין עם פרינטפיקס

אנחנו מאמינים בשירות לקוחות מקצועי ואדיב המאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים. לפעמים בגלל חוסר הבנה בין הלקוח לבין בית העסק אנשים לא מקבלים שירות מקצועי. אצלנו כל האנשים המועסקים בבית העסק אשר יפנו אליכם למתן הצעות מחיר יודעים היטב את מלאכתם והם גם אנשי שירות מהמדרגה הראשונה.

 

לפעמים עסק יעיל ואיכותי נופל בין הכיסאות בגלל חוסר יכולת לתקשר עם הלקוחות. האני מאמין שלנו הוא שהכל מתחיל בשירות. יש לנו את כל הציוד הטכנולוגי הנדרש כולל צוות מיומן שיוכל לייעץ לכם בנוגע להחלטה הנכונה עבורכם. לפעמים אתם צריכים רק להדפיס עבודה סמינריונית ואין שום צורך בייעוץ אך מניסיוננו הרב ברוב המקרים בשביל לקבל את השירות המתאים עליכם להתייעץ עם אנשי מקצוע. בכל שאלה ובכל עניין תוכלו לדבר עם הצוות המיומן שלנו שישמח לעזור לכם עם עבודות הדפוס הנדרשות. יש לכם עוד שאלות? התקשרו אלינו ונשמח לענות.

שירותי בתי דפוס בת"א

במרבית בתי הדפוס באזור גוש דן תקבלו מענה כולל לכל צרכי הדפוס, אולם ישנם סוגי עבודות מסוימות אשר נפוצות במיוחד:
 
  • הדפסת מדבקות בתל אביב - ייתכן והסיבה לכך היא שנהוג לבצע מחאות רבות בעיר תל אביב, או שאולי פשוט זה נמצא יותר באופנה, מה שבטוח הוא שבאזור זה הביקוש להדפסת מדבקות וסטיקרים הינו גדול במיוחד. מעבר לצרכים הפרטיים של תושבי תל אביב בהדפסה מאסיבית של מדבקות, אנו רואים גם ביקוש רב מהסקטור העסקי, עקב האכלוס הרב של החברות הפוקדות את העיר. לרוב מדובר במדבקות לרכבים, אולם גם מדבקות לחלל המשרד, הקלסרים, המוצרים, ועוד. 
     
  • כרטיסי ביקור דרך בתי דפוס בתל אביב - גם לשירות דפוס זה ניתן לשייך את העובדה שבתל אביב ישנם בנייני ומגדלי משרדים רבים, וכי פוקדות את העיר החברות הגדולות ביותר בישראל, ועל כן מספר העובדים המקיף את העיר הינו רב. כרטיס ביקור הינו מצרך בסיס לכל חברה, וכאשר מדובר במאות ואלפי עובדים אזי שהביקוש בהדפסה מאסיבית של כרטיסי ביקור בת"א לא מפיעה אף אחד. אם גם אתם צריכים כרטיסי ביקור מבית דפוס מקצועי וזול בקרבת מקום, אנו ממליצים לראות כרטיסי ביקור איכותיים בלחיצה על הקישור, ומשם גם לעבור לדוגמאות, למחירים ולמידע רלוונטי שחשוב שתכירו בטרם תבצעו הזמנה דרך המוקד של פרינטפיקס.
     
  • הדפסת הזמנות בתל אביב -  גם בעיר הרווקים והרווקות מתחתנים, בעזרת פורטל 'פרינטפיקס' אתם יכולים למצוא בתי דפוס מת"א אשר מדפיסים הזמנות לאירועים ולחתונות בפרט, מחיר התחלתי של הזמנה הוא שקל בודד אך אם תוספות והעדפות נוספות המחיר יכול להגיע למחיר גם של כמה שקלים ליחידה, הכל תלוי במזמין כמובן.
     
  • הדפסת חשבוניות וקבלות בת"א - בעלי עסקים? נכון, כיום רבים עובדים עם חשבונית ממוחשבת, אך ישנם כאלו שעדיין לא התקדמו או שנוח להם לנהל את העסק להם בכתב, לכן עדיין ניתן למצוא שירותי הדפסה של חשבוניות וקבלות בעיר, אתם בעלי עסקים? הזמינו פנקס מותאם אישית עם לוגו העסק שלכם, שירות מאוד נפוץ אצל בית דפוס בתל אביב.
     
  • הדפסת פליירים - כיום פליירים משמשים בעיקר להצגת מבצעים זמניים או לפרסום עסקים באופן אזורי (החל ממסעדות ועד לסופרים), אבל לא רק. פליירים גם מפרסמים אירועים ציבוריים, מסיבות ועוד. העיר תל אביב מלאה בכלל הנושאים האלו ושימוש בפליירים לצורך פרסום עדיין עובד. רוצים גם להזמין שירות הדפסת פליירים בתל אביב? נסו להזמין דרך פרינטפיקס וגלו שאתם יכולים לחסוך ובגדול!
     
  • הדפסת סטיקרים ופוסטרים - משום מה בעיר תל אביב נמצא המון סטיקרים החל ממצחיקים ועד לתומכים וכאלו המסמלים על מחאה כלשהי, כזאת תל אביב צבעונית ומלאת השראה. הסיפור עם פוסטרים די דומה רק שהם משמשים יותר להופעות, הצגות ומסיבות. שללא ספק העיר ללא הפסקה מלאה בהם.
     
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 052-5569635

לחוצים בזמן? בית דפוס בתל אביב 24 שעות

שירות חדש עבור תושבי העיר ללא הפסקה בית דפוס בתל אביב הפעיל עשרים וארבע שעות ביממה. בכל שעה שבה אתם צריכים הדפסה תוכלו לפנות אלינו. אין יותר צורך לתאם לוחות זמנים פשוט תגיעו אלינו בכל שעה שבה אתם צריכים שירות ואנחנו נשמח לעזור לכם. השירות מותאם במיוחד עבור סטודנטים הלומדים בלילה וזקוקים למקום פעיל במשך כל שעות היום.

 

מוקד ההזמנות שלנו פעיל ברוב שעות היממה, פשוט חייגו אלינו או השאירו פנייתכם ונשמח להתאים לכם בית דפוס מקצועי בקרבת מקום, ואף מספר הצעות מחיר על מנת שתוכלו להשוות ביניהם ולבחור את הזולה ביותר.