מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

דוגמאות של כרטיסי ביקור

בטרם תזמינו כרטיסי ביקור, מומלץ ואף רצוי לעיין במספר דוגמאות בתחום בו אתם עוסקים. האמרה הידועה "אין חכם כבעל ניסיון" בהחלט משקפת את הסיפור כאן. גם כאשר אתם פונים לבעל מקצוע על מנת שיעצב עבורכם, ועל אף שכבר ביצע עבודות רבות עבור לקוחותיו, עדיף שתדעו מראש כיצד תרצו שהתוצר הסופי יראה, וזאת על מנת לחסוך זמן וכסף, גם לכם וגם לבית דפוס או לגרפיקאי המבצע. 

לא מצאתם דוגמה לכרטיס בתחומכם? צרו קשר!

אם אינכם מוצאים דוגמאות מספקות בתחומכם, אנו בהחלט נוכל לסייע. חייגו אלינו ונקשר אתכם לבתי דפוס באזורכם, אשר ישמחו לבצע את העבודה עבורכם. גם אם אין ברשותכם כיוון עיצובי כללי, אותם בעלי מקצוע מומלצים ישמחו להציג לכם עבודות שכבר בצעו בעבר, ואתם תוכלו לעיין בהם ולהתרשם, ואף לבקש מהם שיכינו לכם כרטיס ביקור באותו סגנון. לא מצאתם דוגמה טובה לכרטיס ביקור? בקשו מבית הדפוס לשלוח לכם, ולאחר מכן תקבלו פרפסקטיבה טובה יותר באשר למוצר הסופי שתרצו להדפיס.

אנשי עסקים רבים, בעלי מקצועות חופשיים, ובעלי מקצוע בכלל אשר חפצים להדפיס כרטיסי ביקור לרוב אינם יודעים כיצד כרטיס הביקור שלהם צריך להיראות, אילו פרטים חשובים צריכים להופיע, וכיצד נגשים לכל הסיפור הזה בכלל. על כן, רבים מחפשים דוגמאות לכרטיסי ביקור, ובצדק. אין שום מניעה לצפות בדוגמאות של אחרים על מנת לקבל השראה לכרטיס שנרצה לעצב בעצמנו.
 

דוגמה לכרטיס ביקור הייטיקדוגמאות נוספות לכרטיסי ביקור

דוגמאות נפוצות לכרטיסי ביקור

אם להיות כנים, ניתן לראות כי ישנם מקצועות ספציפיים בהם אנו רואים כי הדרישה לצפייה בדוגמאות הינה גדולה במיוחד. אנו חושבים כי המשוואה פשוטה - יש פשוט המון אנשים מאותם מקצועות אשר זקוקים לכרטיס ביקור, ועל כן גם הדרישה לצפיה בדוגמאות גדולה.

 

בראש ובראשונה, דוגמאות לכרטיסי ביקור לעורך דין מככבות, ונדמה כי גם קיים חשש בעקבות חוקי האתיקה שלהם, ורבים לא יודעים כיצד לגשת לכלי פרסומי זה. אולם בדיוק משום כך החשיבות בכרטיס ביקור עבורם הוא כה משמעותי.  לאחר מכן, ניתן לראות כי ישנם המון דוגמאות לכל העוסקות במלאכת הקוסמטיקה, החל מבניית ציפוריים ועד למאפרות מקצועיות.

 

לאחרונה, גילינו כי עולה הביקוש לדוגמאות לכרטיסי ביקור באנגלית - עם התקדמות הטכנולוגיה והביקוש הגובר במקצועות ההייטק, הצורך בכרטיסי ביקור בשפות שונות עולה גם הוא. הסיבה הנוספת לכך היא מכיוון שישנם בעלי מקצוע אשר התמקצעו והתמקדו בקהל יעד אשר דובר שפה זרה, לדוגמה מטווחי נדל"ן אשר בחרו להעניק שירות דוקא לעולי צרפת, ובכך להתמקד בפרסום ממוקד לצרפתים. דוגמה נוספת היא רואי חשבון אשר מתמקדים בנתינת שירות לעולים חדשים, או לחברות מחו"ל אשר בוחרות לבצע עסקים בישראל. 

לחצו להרחבה על כרטיסי הביקור הנפוצים לפני סוג העסק: