מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

הזמנות לבר מצווה

לחוגגים בר מצווה? מזל טוב! לשמחתכם, באמצעות אתרנו תוכלו להגיע לידי המוצר האידיאלי מבחינתכם ובמינימום מאמץ. באמצעות המערכת שלנו, חיברנו מספר מאפיינים שבאמצעותם תוכלו להגיע לעסקה הטובה ביותר מבחנתכם, ולהזמין שירות הדפסת הזמנות לבר מצווה. 

הזמנות לבר מצווה דוגמאות והורדה חינם:

הזמנת בר מצווה לדוגמה

ישנם דוגמאות רבות להזמנות לבר מצווה, אולם ניתן לראות דפוס אשר חוזר על עצמו במרבית הפעמים. ברוב המקרים מדובר בתמונות של הכותל, או תמונות של חתן הבר מצווה, ולעיתים אף אלמנטים מתוך היהדות אשר קשורים לעצם העלייה לתורה, כמו תלית, ציצית, וכן הלאה.

 

אם אתם רוצה שההזמנות שלכם יהיו שונות ויצירתיות יותר, ויש לכם רעיונות טובים לעיצוב הזמנה לבר מצווה, באפשרותכם לפנות לבית דפוס אשר יעבוד עמכם על עיצוב אישי, תוך שאתם מגדירים לו כיצד תרצו שהמוצר הסופי יראה. על מנת להזמין הזמנות לבר מצווה בעיצוב אישי לחצו כאן ואנו נשמח לסייע לכם.

 

אנו נציג לכם כאן דוגמה נוספת, ואת כל הדוגמאות שלנו תוכלו להוריד מפרינטפיקס בחינם ולהשתמש בהם לשימושכם האישי. באפשרותכם גם לצפות בדוגמאות להזמנות מיוחדות שונות, שאינן קשורות לגיל המצווה ולהתרשם מסגנונות נוספים. 

 
דוגמה נוספת של הזמנה לבר מצווה להורדה:
הזמנה מעוצבת לבר מצווה

הדפסת הזמנות מיוחדות לבר מצווה בצורה נכונה

אין ספק כי בהגעה למצוות אנו חווים תחושות שונות, יש הרגשה שונה באוויר ובפרט כאשר אנו משקיעים באירוע המכונן. לכן, אנו ממליצים בחום לשים לב לפרטים הקטנים, וכאשר תפתחו את הספר ותתבוננו בתמונות הבר מצווה, תתרגשו מחדש כאלו זה היה אתמול. באשר לשאר האלמנטים אשר מרכיבים אירוע בלתי נשכח לא נוכל לסייע, אולם באשר להדפסת בר מצווה אנו יכולים בהחלט.

 

ראשית, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים בטרם נתחיל בעיצוב וכמובן בעת הדפסת הזמנות לבר מצווה. ראשית, יש לקחת בחשבון את גודל הדף אותו נדפיס, והמחשבה הנכונה ביותר היא מתוך הבנה שההזמנות ייכנסו לתוך מעטפה, ולכן עלינו להדפיס בגדול קצת יותר קטן ממעטפה.

על כן, גודל הזמנה סטנדרטי הוא מעט קטן יותר מ-13 סנטימטר על 19 סנטימטר, או 14 על 21. המספר הגדול יותר הוא כמובן הרוחב, והמספר הקטן יותר הוא כמובן הגובה. ברוב המקרים, מפחיתים סנטימטר אחד מהרוחב, וסניטימטר אחד מגובה ההזמנה ובכך יוצרים את הגודל הסטנדרטי. שנית, יש לקחת בחשבון את הקהל אליו מיועדת ההזמנה, ולשים לב שתמונות שאינן מתאימות לא יופיעו שם, וכמו כן גם יש לשים דגש על הפונט שיהיה קריא ומספיק גדול לכולם, וככלל - להתחשב במקבלי ההזמנה, ולא רק בטעמכם האישי. 
 
לאחר שהבנו את גודל ההזמנה הרצוי, להלן אלמנטים נוספים שכדאי לקחת בחשבון להזמנות לבר מצווה:
החומר ממנו עשויה ההזמנה - בתי דפוס אשר תבואו עמם במשא ומתן עשויים להציע לכם חומרים שונים להזמנה על מנת "לסגור את העסקה". אולם, גם אם תקבלו הצעה מפתה אנו ממליצים בחום לבחור בנייר מסוג כרומו בעובי 350 גרם ומעלה. הסיבה לכך פשוטה - אתם משלחים את ההזמנות בדואר, ההזמנות עשויות לעבור ידיים ולעיתים אף להימחק בכל מיני שלבים בדרך אל המוזמנים שלנו, נייר אשר יהיה דק מדי עשוי להתקמט וכל ההשקעה תרד לטמיון. מעבר לכך, שככל שסוג הנייר יהיה טוב יותר כך גם ההזמנה תקבל אופי יוקרתי ומזמין יותר.
 
בקשו דוגמה להזמנה מודפסת לבר מצווה - בטרם תדפיסו הזמנות לאירוע לכל 300 המוזמנים שלכם, בקשו מבית הדפוס להדפיס הזמנה אחת לדוגמה, וזאת כמובן לאחר שכבר עיצבתם אותה (יחד עם בית הדפוס או בנפרד), והטקסט ידוע וקבוע. אין כאן המטרה להגיש הערות לבית הדפוס באשר לעיצוב ההזמנה, למלל הרשום בה או כל דבר אחר, שכן זה אינו מקובל, אלא לוודא שאכן הצבעים משתלבים היטב על הנייר שבחרתם, וכי ההזמנה יוצאת בצורה טובה אצל בית הדפוס. 
 
כמות ההזמנות שעליי להדפיס - לרוב, ישנה נוסחה יחסית מקובלת באשר לכמות ההזמנות אותה עלינו להדפיס. אופציה אחת היא פשוט לעבור על כל רשימת המוזמנים, לחבר אותם לקבוצות (משפחה = הזמנה אחת, זוג = הזמנה אחת) ובכך להגיע למספר מסוים של הזמנות, ולמספר הזה להוסיף 15% ליתר ביטחון. אולם, שיטה זו עשויה לקחת לכם זמן רב. אם אנו יוצאים מתוך נקודת הנחה כי ישנם משפחות, ישנם זוגות, וכן הלאה, ניתן פשוט לקחת את מספר המוזמנים המלא, לדוגמה 250, להוריד את הכמות בחצי, ולהוסיף שוב 15%. קריא - להדפיס 65% מכמות המוזמנים, או במקרה שלנו במידה ויש 250 מוזמנים; 163 הזמנות.