מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

כרטיסי ביקור מגנטים

כרטיס ביקור מגנטי הוא לא עוד כרטיס ביקור קונבנציונאלי, ואין ספק כי מדובר בדרך נפלאה לשווק את העסק שלך גם בימינו אנו. הוא נבדל מכרטיסי ביקור לאו דוקא במחיר שלו, ואפילו לא במטרת העל שלו (לשווק את עצמנו), אלא באופן חלוקתו ובעיצובו. בשונה מכרטיסי ביקור מפלסטיק, על גבי המגנט אנו נתעלם מכללי העיצוב הקלאסי של כרטיסי ביקור, ונחתור לכיוון עיצוב צעקני ככל שניתן, אולם בד בבד גם נעים לקריאה. אנו נגדיל ברוב המקרים את מספר הטלפון ליצירת קשר, ונשמיט פרטים כמו אימייל, פקס וכן הלאה. כל זאת מכיוון שאנו לוקחים בחשבון שאת הכרטיסים לא נחלק באופן אישי ובמסירה ידנית, אלא לפי אזורי חלוקה גדולים מדלת לדלת. מה שמוביל אותנו לבידול הנוסף - החלוקה תתבצע בצורה יזומה לכל מען דבעי, ולא לאחר פגישה עם מישהו מסוים. באשר למחיר כרטיס ביקור מגנטי, אין הבדל משמעותי ברוב המקרים, אולם סיכוי רב שיעלה לנו מעט יותר מהדפסה רגילה של כרטיסים. על מחירי כרטיסי ביקור מגנטים ניתן לקרוא במחירון של פרינטפיקס.
 

כרטיס מגנט לאינסטלטור כרטיס ביקור מגנטי למסעדה

האם הדפסה של מגנטים יעילה גם כיום?

למעשה, הכרטיס המגנטי הומצא מזמן, ונחשב לדרך שיווק עתיקה לכל הדעות, אולם אם נבדוק סטטיסטית נגלה כי במעל 90% מהמקררים הנמצאים בבתים במדינת ישראל נמצאים גם מגנטים, אותם מגנטים שמדפיסים עם פרטים דמוגרפים אודותינו כמו מספר טלפון, שמנו הפרטי או שם העסק, כתובת ולעיתים אפילו מבצע להגברת יחס ההמרה של אותם כרטיסי ביקור מגנטיים. הם יעילים במיוחד לנותני שירות ובעלי מקצוע, כמו למשל אינסטלטורים, חשמלאים וכיוצ"ב. ענף נוסף בו ניתן יהיה לראות תוצאות יפות הוא בתחום המסעדנות והעסקים המקומיים, כמו למשל חנויות מזון לחיות, פיצריות, וכל מקום אשר מספק משלוחים או נמצא בקרבת מקום לבית. החשבון פשוט - כאשר רוצים להזמין משהו מורכב או מעט יקר, ברוב המקרים נבצע חיפוש מעמיק באינטרנט, אולם אם מדובר בשירות מיידי (כמו בתחום בעלי המקצוע) או בדבר מה שאנו מבקשים לצרוך בקרבת מקום מגורינו קל ופשוט יהיה לגשת למגנטים הנמצאים אצלינו בבית ולחייג למספר המופיע. הפלוס הגדול הוא - שאם הענקנו שירות טוב ללקוח, המספר שלנו נמצא אצלו תמיד והוא לא יהסס להתקשר בשנית. 

כרטיסי ביקור מגנטים בזול עם פרינטפיקס

כאמור, אם הינכם נותני שירות, בעלי מקצוע, או בעלי עסק ואתם חפצים להדפיס כרטיסי ביקור מגנטים - אנחנו בעד. על מנת לעשות זאת באופן מהיר ומבוקר אנו מפעילים מנגנון השוואת מחירים, באמצעותו תדעו כי הדפסתם מוצר איכותי במחיר הזול ביותר שיכלתם למצוא. ראשית, עליכם לחייג למוקד הטלפוני שלנו או להשאיר לנו פניה, בשלב השני אנו נדאג לקשר אליכם בתי דפוס מקצועיים ואמינים בקרבת מקום מגוריכם, ואלה יספקו לכם הצעות מחיר משתלמות, מתוכן תבחרו את המשתלמת ביותר.