מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

כרטיסי ביקור מפלסטיק

בניגוד לרוב סגנונות כרטיסי הביקור, כאשר אנו מדברים על כרטיס ביקור מפלסטיק יש להבין כי אנו מתעסקים כעת עם חומרים שונים לגמרי, אך לא רק בכך הם נבדלים ממוצרים דומים אחרים. ראשית, רובם ככולם עשויים מפלסטיק, ועל כן הם מקבלים ערך מוסף - להלן היתרונות המרכזיים שלהם:

  • עשויים מחומר איכותי יותר אשר מפחית את הבלאי לאורך זמן.
  • עמידים יותר מכרטיס ביקור אחר, לצורך הדוגמה - לא יקרעו באם יבואו במגע עם נוזל.
  • עוזרים בפן המיתוגי של העסק, כרטיסים שקופים אלה משדרים עוצמה ומקצועיות. 
כרטיס ביקור מפלסטיק


למרות שאין ספק כי מדובר בכלי שיווקי ומיתוגי נפלא, לפני שאנו ניגש להזמנת כרטיסי ביקור שקופים מפלסטיק אנו צריכים לקחת בחשבון מספר אלמנטים ולהבין אם אכן יש לנו צורך בהם. ראשית, יש להבין שברוב בתי הדפוס העלות עבורם תהיה גדולה יותר, וזאת כאמור מכיוון שהחומר עצמו איכותי יותר. שנית, יש להבין שכאשר אנו נבחר לעצב לאותם, נזדקק לשירות מקצועי ומומלץ שהמעצב יהיה בעל רקע קודם בנושא, מכיוון שכאשר הדפסת הגרפיקה מתבצעת על "שקוף" יש לקחת בחשבון הרבה אספקטים עיצוביים מראש.
 

כרטיסי ביקור שקופים

רוב בתי הדפוס מתבקשים לכרטיסי ביקור שקופים מפלסטיק, שהרי רוב המזמינים כרטיסים מפלסטיק עושים זאת על מנת להוסיף לפן המיתוגי והעיצובי ערך או מימד נוסף - שקיפות בכרטיס. על אף היתרונות הנוספים שיש לכרטיס, ברוב המקרים אין טעם לשלם כסף נוסף עבור סוג החומר אם אין ברצוננו להינות מהיכולות העיצוביות שלו בעת ההדפסה, אם זהו לא המצב ניתן להזמין כרטיסי ביקור פשוטים בזול. כאמור, הדפסת כרטיסי ביקור שקופים נהנים מערך אפקט ה-"וואוו", ובהחלט מוסיפים ליוקרה ולעוצמת הכרטיס בעת חלוקתו ללקוח.

 

במרבית המקרים ריכוז הלקוחות למוצר זה נמצא דווקא אצל אנשי וחברות ההייטק, ופחות אצל בעלי מקצוע, רופאים או עורכי דין. כמובן שאין זה מחייב, אם כל נושא השקיפות בכרטיס מעניין אותך או מתאים לעסק שלך או מה שאתה מייצג, אין מן הנמנע שתזמין גם אתה! בסופו של דבר כבעלי עסקים או נותני שירות אנו אחראיים על המסר שאנו משדרים, ועל איך אנו רוצים שהלקוח שלנו יתפוס אותנו כמותג. אולם, יש לקחת בחשבון שעל מנת שהכרטיס באמת יראה כמו שצריך, ובפרט כשמדובר בכרטיס שקוף - דאגו להכין את הכרטיס אצל מעצב גרפי, או אצל בית דפוס מקצועי אשר מתמקצע לא רק בדפוס, אלא גם בעיצוב (ישנם לא מעט כאלה). 
 

כרטיס ביקור שקוף

הדפסת כרטיסי ביקור מפלסטיק מצפון ועד דרום

אין זה משנה מהיכן אתם בארץ - הגעתם למקום הנכון! באמצעות פרינטפיקס תקבלו את השירות הטוב ביותר בתחום ובאיזור מגוריכם. לא מתפקידכם לדעת היכן ממוקום בית דפוס בקרבת מקום אשר נותן את השירות הספציפי שבו אתם חפצים, ועל כן אנו עושים זאת עבורכם. אין זה משנה אם מקום מגוריכם הוא חיפה, ירושלים או שבכלל אתה מחפש הדפסת כרטיסי ביקור מפלסטיק בתל אביב, אנו יודעים לספק את השירות בכל רחבי הארץ, וכל מה שעליך לעשות הוא לצלצל אלינו.