מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

מחירון כרטיסי ביקור

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

מעוניינים להדפיס כרטיסי ביקור אבל לא בטוחים כמה זה עולה? בעמוד זה תוכלו לקבל מידע על העלויות והמחירים של כרטיסי הביקור השונים, לפי כמות, סוג נייר ופרמטרים נוספים.

כמה עולה כרטיס ביקור?

בשורה התחתונה, זה כל מה שצריך לדעת בדבר מחירי כרטיסי ביקור. שהרי אם ברצונכם להכין כרטיס ביקור מיוחד המאופיין ע"י מומחה, ומודפס על גבי נייר ייחודי ובעיצוב יוקרתי, אזי שעליכם לקבל הצעת מחיר מסודרת ומאורגנת מבתי דפוס והעוסקים בעיצוב. מחירון זה מיועד לרוב האוכלוסיה אשר עתידה להדפיס כרטיסי ביקור סטנדרטיים, ייתכן עם תוספות כאלה ואחרות, אך עדיין סטנדרטיים, ומחירון זה עושה את העבודה היטב ומיצג פרספקטיבה נכונה באשר לעלויות המקובלות בשוק. 

עיצוב מיוחד עם אלמנטים של זהב, כסף, הברקות ותבליטים לרוב מקבלים תוספת עלות שונה מכל בית דפוס. על כן, מומלץ לחייג לפרינטפיקס ובאמצעות המוקד הטלפוני שלנו נפנה אליכם מספר בתי דפוס מאזור מגוריכם, ואלה יגישו לכם הצעת מחיר בדיוק לדרישותיכם, מבלי שתצטרכו לזוז מהכסא או לחפש בנרות אחר בית עסק הנמצא בקרבת מקום, מקצועי ומיומן, זמין לכם ואם אפשר אז שיהיה גם זול. פנו אלינו ונשמח לסייע. 

להלן מחירון קצר שמטרתו היא לספק לכם מידע על העלויות והמחירים של כרטיסי ביקור:

מחירון הדפסת כרטיסי ביקור

כרטיס ביקור - צד אחד

המחיר עבור 500 יחידות ללא עיצוב.


100 - 150 ש"ח
כרטיס ביקור דו צדדי (הכי נפוץ)

המחיר עבור 500 כרטיסים ללא עיצוב גרפי.


100 - 200 ש"ח
עיצוב וגרפיקה לכרטיס ביקור

המחיר לעיתים עבור העיצוב כולו, ולעיתים מתומחר לפי שעה ע"י מעצב.


100 ש"ח בממוצע
תוספת לימינציה

תוספת לכמות של 500 כרטיסים.


150 ש"ח בממוצע
שדרוג כרטיס לנייר דמוי בד

תוספת עלות לכל כרטיס.


3 ש"ח
שדרוג כרטיס לנייר מטאלי

תוספת עלות לכל כרטיס.


2 ש"ח
כרטיס ביקור מגנטי

מחיר עבור 1,000 כרטיסי ביקור מגנטים.


150 ש"ח

הדפס מחירון

כיצד נקבע מחיר כרטיס ביקור

באופן כללי עלות כרטיסי ביקור אינה גבוהה במיוחד, כיוון שהוא הופך עם השנים מוצר צריכה בסיס עבור כל נותן שירות, בעל עסק, בעל תפקיד בחברה, וכיו"ב. אולם, ישנם משתנים אשר משפיעים על מחיר כרטיסי הביקור באופן קבוע מראש, או באופן שרירותי. לכם השליטה על המשתנים הללו, ובכך תוכלו לדעת אם תרצו להשקיע יותר במחיר, או לצמצם עלויות. אנו נחלק את המשתנים לפי סוגים, ובכך תדעו כיצד נקבע מחיר להדפסת כרטיסי ביקור.

משתנים אשר משפיעים על מחיר כרטיסי ביקור:
בית הדפוס - נתון זה ידוע מאליו, אולם בתי דפוס מתמחרים כרטיסי ביקור בצורה שונה. יש לציין כי ההבדלים אינם גדולים, ולרוב נעים בין 5% - 10% שינוי.
הפתרון: השתמשו בשירות של פרינטפיקס וקבלו מספר הצעות מבתי דפוס שונים ובצעו השוואת מחירים. 

כמות הדפסה - משתנה דו צדדי - כידוע לכל, כאשר נדפיס יותר נשלם עבור כמות גדולה יותר, אזי שהמחיר יעלה. למרות זאת, משתנה זה דו צדדי מכיוון שברוב המקרים כלל שנדפיס יותר, או ככל שגודל ההזמנה שלנו תגדל, כך נקבל הוזלה במחיר כרטיסי הביקור באופן יחסי. 

חומר הכרטיס - ישנם סוגים שונים של חומרים אשר משפיעים על המחיר, חומר איכותי יותר יעלה לנו יותר. לרוב נדפיס על נייר כרומו איכותי, ואנו ממליצים לא להתפתה לחומרים יקרים ממנו. אולם אם נרצה לדוגמה כרטיס שקוף, אזי שנצטרך שחומר הכרטיס יהיה פלסטיק, ועל כן העלות תגדל ואין לנו דרך אחרת לעשות זאת, אלא לשלם.

תוספות (לימנציה, פויל ועיטורי זהב וכסף, וכן הלאה) - תוספות אלו לעיתים תלויות גם בחומר הכרטיס, אולם גם אם נבחר בנייר כרומו איכותי ונרצה לימנציה נצטרך לשלם תוספת.

עיצוב הכרטיס - אנו יכולים לבחור מבין עיצובים מוכנים הניתנים להורדה חינם, אנו יכולים לתת לבית הדפוס לעצב לנו, ואנו יכולים גם לתת למעצב גרפי מקצועי לעצב לנו את הכרטיס. כמובן שהאופציה השלישית היא היקרה ביותר, וזה תלוי בנו. אנו יכולים לעצב את הכרטיס בעצמנו (ללא עלות), אנו יכולים להוריד תבנית מוכנה (חינם, אולם לא מאוד מומלץ), אנו יכולים לבית הדפוס לעצב לנו כרטיס במחיר זול, ואנו יכולים ללכת למעצב מקצועי שיבצע את המלאכה. לדעתנו, בית דפוס מקצועי אשר מחזיק אצלו מעצבים יידע לתת תמורה נהדרת למחיר.