מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

מחירי הזמנות לאירועים

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

מחירון הזמנות לאירועים

להלן מחירון המציג את העלויות והמחירים של הדפסת הזמנות לאירועים, מעודכן לשנת 2023. חשוב לציין כי המחירים עשויים להשתנות מעת לעת ועל כן יש לבדוק מחיר סופי מול בית הדפוס.

מחירון הזמנות לאירועים

הזמנות לאירוע 10X15 - צד יחיד

100 הזמנות, ללא עיצוב


80 - 150 ש"ח
הדפסת הזמנות לאירוע 10X15 - דו צדדי

מחיר ל-100 הזמנות ללא גרפיקה ועיצוב


150 - 200 ש"ח
הזמנות גדולות - 10X20 - דו צדדי

מחיר ל-100 הזמנות, ללא גרפיקה, סוג נייר כרומו


120 - 180 ש"ח
הזמנות גדולות - 10X20 - דו צדדי

העלות ל-100 הזמנות, ללא גרפיקה, נייר כרומו


150 - 250 ש"ח
הזמנות גדולות נייר פנינה - 10X20 - דו צדדי

מחיר ל-100 הזמנות, ללא גרפיקה, סוג נייר פנינה


220 - 350 ש"ח
תוספות לנייר ההזמנה (פינות מעוגלות / חיתוך / לימינציה)

העלות ל-100 הזמנות, ללא גרפיקה


20 - 60 ש"ח

הדפס מחירון

עיניכם הרואות, מחירון זהו בעיקרו מחירון הדפסת הזמנות לאירועים ובפרט חתונות וזה בעיקר מכיוון שכאשר מדובר בעלות עיצוב הזמנות המחירים מאוד ורסטילים ומשתנים ממעצב אחד למשנהו. למרות האמור, ישנם עלויות יחסית דומות לעיצובים מוכנים מראש, או ליותר דיוק "תבניות", במקרים אלה לוקחים דפוס מבין הגרפיקות הקבועות שלהם, ואתם יכולים לבחור מבין הדוגמאות להזמנות לחתונה למשל את ההזמנה הרצויה לכם.

למה וכמה עולה הזמנה לאירוע?

ובכן, ישנם מספר פרמטרים אשר קובעים את עלות ההזמנה, אולם יש לזכור כי אין גבול לכמה כסף אתם יכולים להוציא עבור הזמנות לאירועים, בדיוק כמו כל דבר אחר.
הפרמטרים המרכזיים לקביעת מחיר ההזמנה הינם כדלהלן: בית הדפוס המדפיס, חומר הגלם, כמות, גודל ועיצוב.

אופציה ראשונה למחיר זול:
באפשרותכם להדפיס הזמנות לחתונה בזול כאשר הן בגדול סטדנרטי, ללא תוספות מיוחדות, ולהשתמש בתבנית מוכנה אשר בית הדפוס יציע לכם. אפשרות זו מקובלת ועלותה אינה גבוהה, לרוב מדברים במונחים של "שקל להזמנה", וזו בערך העלות. אתם בוחרים את הטקסט והמלל מן הסתם, אולם ייתכן והמוזמנים שלכם כבר נתקלו בהזמנה דומה בעבר. מאידך, ישנם המון סוגי עיצובים להזמנות אצל כל בית דפוס.
עלות ממוצעת: 1 ש"ח להזמנה.

אופציה שניה למחיר פחות זול:
במקרה זה אנו נבחר שוב בעיצוב מוכן של בית הדפוס, ונדפיס גודל סטנדרטי להזמנה, אולם הפעם נבחר נייר יותר איכותי ויוקרתי, ואף נעשה חיתוך מיוחד כמו פינות עגולות להזמנה. ההבדל במחיר אמור לנוע סביבות 20 אגורות, אולם במכפלות שימו לב כי מדובר בקפיצה משמעותית במחיר. מאידך, ההזמנה שלכם תהיה איכותית במיוחד.
עלות ממוצעת: 1.25 ש"ח להזמנה.

אופציה שלישית - המחיר עולה:
כאן מגיע השלב שבו אתם יכולים לעבור את הגבולות ללא סוף - קריא: באפשרותכם לגשת למעצב גרפי אשר יעצב במיוחד את ההזמנה שלכם, עלות העיצוב משתנה בין מעצב גרפי למשנהו, אולם המחיר אינו כלול בהדפסה. מעצב גרפי לוקח ברוב המקרים בין 100 ל-250 ש"ח לשעת עבודה, ועל כן שרק העיצוב שלכם יכול להגיע ל-1,000, 2,000 ש"ח ויותר. אולם, קיימים מעצבים גרפים מצוינים העובדים כפרילנסרים ונמצאים באתרי אינטרנט, אשר יהיו מוכנים לעצב לכם את ההזמנה גם בעבור כמה מאות שקלים. לאחר שעיצבנו את ההזמנה בעצמנו, אנו יכולים להוסיף המון תוספות בבית הדפוס, כמו הברקות, חיתוכים מיוחדים, ואף להדפיס את ההזמנה בגודל לשאינו סטנדרטי. 
בהכללת העיצוב החיצוני: 2 ש"ח להזמנה.

כאמור, המחירון הזה משקף את מחירי השוק הכלליים, אולם מחירון אמיתי נקבע על ידכם - המתחתנים. באופן כללי, לסכם מחירון הזמנות זה קל, העלות אמורה להיות שקל אחד להזמנה. אבל מכאן, יש באפשרותכם המון אופציות לייקר את המחיר, וכמובן שככל שתדפיסו יותר - כך גם יעלה לכם יותר, אלא שאולי בית הדפוס יעניק לכם הנחה בעבור הדפסת כמות מסוימת.