מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

הדפסת פליירים דו צדדי

מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים

כאמור, אחד הפתרונות השיווקיים לעסקים קטנים ועד גדולים הינו הדפסת פליירים, אולם לעיתים לקוחות מנסים לחסוך בעליות ומדפיסים רק על גבי צידו האחד של הקלף, ולא מבינים כי הנזק גדול מהתועלת. הרי כל מטרת ההדפסה וחלוקת הפליירים היא למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, ואין מקום לחסוך עליו צבע, להיפך - נדאג שהפליירים יהיו דו צדדיים ובכך נדע שאנו צדים את עיניו של הלקוח. לא נשכח כמובן לדאוג לעיצוב הפלייר בצורה נכונה, תוך שאנו משתמשים במיתוג העסק או המוצר שלנו וכן בכל הכללים לעיצוב נכון של פליירים דו צדדיים. 
 

להזמנת פליירים דו צדדי בזול לחץ כאן וצור קשר כעת עם המוקד של פרינטפיקס.
 

הדרך הנכונה לעיצוב פלייר דו צדדי

באופן כללי, הפלייר מתחלק לשני חלקים, ולכל אחד יש תפקיד הייעודי לו. יש לנו את צידו הקדמי של הפלייר, ואת צידו האחורי. אנו נדאג לרכז מידע ספציפי בחלקו הקדמי ומידע אחר בחלקו האחורי, כך נדאג לרכז את תשומת לבו של הלקוח למידע הרלוונטי ביותר, ולאחר מכן להעשיר את הידע שלו במידע נוסף. אז כיצד מחלקים בצורה נכונה? 

צד קדמי - בצדו הקדמי של הפלייר, אנו נדאג לעצב בצורה כמה שיותר "בומבסטית", על מנת למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, בנוסף, נשתדל שלא להעמיס יותר מדיי במידע וטקסט, על מנת ליצור גירוי ראשוני ולא מעבר לכך אבל בצורה כזו שתיצור עניין. לדוגמה, אם נייצר פלייר דו צדדי למסעדה, אזי שבחלקו הקדמי של הפלייר נציג את הלוגו והטלפון של המסעדה, ונשתדל להציג את המבצעים שלנו בצורה בולטת עד כמה שניתן. אם ניקח דוגמה אחרת של פלייר למסיבה, נבחר לרשום את מקום האירוע ולמקם תמונה מושכת בקדמת הפלייר. 
 

פלייר דו צדדי מצידו הקדמי


צד אחורי - בצידו האחורי של הפלייר נרחיב בפרטים נוספים אשר יעשירו את הלקוח עד כמה שניתן. למשל, אם ניקח שוב את הדוגמה של מסעדה, אזי שבחלקו האחורי נציג את כל התפריט שלנו, את כתובת או כתובות הסניפים וכן הלאה. אם מדובר בפלייר לבחירות כלשהן, כמו הפלייר המוצג כדלהלן, אזי שנרשום את מועד הבחירות, דרכי הגעה וזמנים לפתיחת הקלפי. 
 

פלייר מצידו האחורי

הזמן הדפסה במחיר מבצע

בפרינטפיקס אנו נדאג לכך שתדפיסו פליירים דו צדדים במחיר הטוב ביותר וזאת באמצעות המערך שהקמנו עבור גולשינו. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד שלנו או להשאיר לנו פנייה, ואנו נדאג לספק לכם את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם. ראשית, אנו נבחר בתי דפוס אשר מדפיסים את סוג העבודה הנדרשת לכם בדיוק, ולא די בכך אלא שבית העסק יהיה קרוב עד כמה שניתן למקום מגוריכם. שנית, אנו נספק לכם מספר הצעות מחיר על מנת שלכם תהיה את האופציה לבחור את המשתלמת ביותר. אם אתם רוצים להגיע יותר מוכנים לקראת הצעות המחיר שתקבלו, תוכלו לעיין במחירון הכללי של פליירים ולראות כמה עולה בממוצע פלייר דו צדדי.