מחפש בית דפוס? קבל עד 3 הצעות מחיר והשווה מחירים!

הדפסת לוח שנה

אחד המוצרים אשר תופסים תאוצה רבה הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי הינו לוח שנה בעיצוב אישי. בתי אב רבים מחזיקים בלוחות שנה במספר מקומות אסטרטגיים, לרוב על השולחן או הדלפק במטבח, או על המקרר באמצעות הדפסת לוח שנה מגנטי. במרבית המקרים, נוהגים בני המשפחה לאסוף תמונות משפחתיות החביבות עליהם, ולהדפיס מוצר שימושי, אך גם בעל ערך סנטימנטלי ואף משמש כתוספת של נוי לחלל הבית.

במגזר העסקי נוהגים להדפיס לוחות שנה עם לוגו החברה, ופרטים דמוגרפיים נוספים בתחתית לוח השנה כמו כתובת המשרד וכן הלאה. למוצר זה מספר שימושים, במקרים רבים מניחים את לוחות השנה הממותגים בכל החדרים השונים והמשרדים, במקרים אחרים מספקים אותם כמתנות ללקוחות, ובכך דואגים לקשר אישי עם הלקוח ונשארים בתודעתו לאורך זמן. במקרים חריגים אף מעניקים את הלוחות כשי לעובדי החברה. 

בין אם ברצונכם להדפיס לוח שנה לבית עם תמונות מרגשות שצלימתם, ובין אם אתם שייכים למגזר העסקי - באמצעות פרינטפיקס תוכלו להגשים את המשימה בקלות, במהירות, ובזול! חייגו למוקד ההזמנות שלנו, שם אנו נדאג לשמוע את מבוקשכם ולהפנות בתי דפוס ישירות אליכם. בכך, תהנו ממספר דברים:

  • תקבלו מספר הצעות מחיר מבלי לזוז מהכסא.
  • תבצעו השוואת מחירים בין בתי הדפוס, ותבחרו בהצעה הזולה והמשתלמת ביותר.
  • תדעו כי העבודה תתבצע ע"י בתי דפוס מומלצים ואמינים בלבד, אשר נמצא בקרבת מקום אליכם.
     

הדפסת לוחות שנה שולחניים עם תמונות

ניתן להדפיס לוחות שנה אישיים מכל הסוגים בצורות רבות, להלן דוגמאות של 2023 לצורה ספציפית:

לוח שנה שולחני לוח שנה עם תמונה
לוחות שנה אישיים לוח שנה בעיצוב אישי


כאמור, למגזר הפרטי נהוג להדפיס לוחות שנה עם תמונות של הילדים, של המשפחה או אפילו סתם של תמונות אומנותיות אשר אחד מבני המשפחה צילם או צייר. מוצר זה מעניק רובד נהדר של אישיות, משפחתיות, חום וכל זאת מעבר לעובדה שבסופו של יום מדובר במוצר שימושי מאוד. את לוח השנה ניתן להעניק אף כמתנה, אולם לרוב הדבר נעשה לשימוש אישי, ניתן לראות גם כאשר מזמינים לוחות שנה ענקיים ומבצעים אותם בשיטה של הדפסת פוסטרים עם לוח שנה על גביהם.

הדפסת לוח שנה בעיצוב אישי

לוח שנה מודפס

את הלוחות ניתן להדפיס במגוון צורות, עבור מטרות שונות ומגוונת. באפשרותכם אף לבקש הדפסת לוח שנה ריק ולהמשיך משם את המלאכה, או לבצע את כל התהליך אצל בית דפוס. ניתן לקבל הצעות מחיר עבור מוצרים שולחניים, עומדים, נתלים, ואף לוחות שנה מגנטים להצמדה למקררים וכיו"ב. כמובן שבאפשרותכם לבקש מבית הדפוס המבצע דוגמאות שונות ולבחור את הפונטים, הצבעים, וכמובן אם תרצו לוח קונבנציונאלי לועזי - או לחילופין לוח שנה עברי.בין אם אתם נדרשים במוצר עבור החברה או העסק שלכם, ובין אם למטרות פרטיות - נשמח לסייע לכם במוקד הטלפוני ולחבר אתכם לנותני שירות מקצועיים ואמינים אשר ידאגו לספק לכם את המוצר הטוב ביותר, במהירות ובזול.